Mormor, here i come!

Ja nu ska jag åka till min mormor och prata lite och sno en smörgås. Är hungrig nu ju. Mamma är på väg dit också så jag klappar mig ihop med henne sen så kan vi åka till solariet som sagt ( i tidigare inlägg).

Mormor är bland de bästa man har i sitt liv! Iaf jag, för min mormor är helt underbart snäll och omtänksam ♥

Ha en bra dag :)

/Linda


Jackan som åker på idag (och de flesta dagarna när jag inte väljer någon av mina andra vårjackor, vilket är sällan) är:



Varmt kanske, men den ska iaf med så får vi väl se om den åker på eller hålls vid sidan av med väskan.

Väskan jag använder och just nu är min favorit ser ut såhär:




Detta är två av mina bästa köp jag gjort. Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: seema

Sejer som i ett inlägg tidigare. Väskan är extremt mkt Linda i. japps, din stil liksom :)



härligt när man är nöjd med sina köp ju :)



Kan inte seja mer än att " I love shopping ".. å joo minsann, imorgon så blir det shopping för fulla muggar ;) ny mobil, och nåt på kapphal kanske :)



har du kollat in det senaste modet på kappahl då? grymt fint, må jag seja. kan länka till en annan sida, där jag hitta massa fina kläder.. men va rättså dyrt. länkar till det senare :)



hare nice..

2010-05-20 @ 15:14:19
URL: http://seemasblogg.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej seema. Du verkar gilla min blogg, va roligt! Jag har shoppat mer idag och de är ju alltid lika roligt. Hoppas du hittr något på din shopping imorgon. Hehe vuxen är man inte alltid men ibland måste man och vill man vara de :) kul att du har barn också. Måste vara mysigt med dina små ungar. Man längtar ju tills man får egna :) en vacker dag så blir de kanske min tur, kan ju alltid hoppas iaf.



Ha det så bra!!



/Linda

2010-05-20 @ 18:24:16
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: seema

haha.. japps. det gör jag ;)



avgudar dej ;) ler.



du verkar va såå cool liksom ;p



Aha :)



vad kul med mer shopping ju ;)

haha.. japps. hoppas jag med jag gör. att det blir ett mobil-köp, och massa annan shopping mä ;) hihi..



kul kul.. men gör lite ont i plånboken, om det blir för mycket bara ;) haha. joo..



haha.. joo.. det är underbart. men har sin baksida me.. det är inte alltids en dans på rosor. å jag är långt ifrån den bästa föräldern. även att jag jobbar på det. men inte så lätt att tampas med småttingar, när man inte sj mår så bra. men men. tur att man kan få lite avlastning å hjälp ibland, av sina föräldrar ju :) hehe. jodå. jag tror du en dag, kommer få egna barn me :) hehe.



förresten mina barn är 2 och 1 år. ha det så underbart Linda.



Kram Seema

2010-05-20 @ 19:04:10
URL: http://seemasblogg.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag älskar din väska, men den är dyyyyr :D

2010-05-20 @ 20:37:36
URL: http://emma-91.blogspot.com/
Postat av: Linda

Inte så jättedyr emma, 700-800. Värd varenda krona. Älskar den :D

2010-05-20 @ 23:18:00
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: seema

hoppas min kommentar, kom med denna gång med?



annars kommer jag bli smått sur på mej sj, å denna datorn..



godnatten linda, sov så gott!



kramis



/seema

2010-05-20 @ 23:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0