Lite nytt på mig.

Inte nog med att de otroligt snygga legginsen trillade ner i min brevlåda imorse, jag fick även lite smått och gott av mamma på stan idag. Tror hon vill uppmuntra mig, och funkar det gör de ju till en viss del. Ni som läst och hängt med ett tag vet ju att jag älskar shopping. Detta fick jag av mami idag ♥


En snygg ring!

Kanske en dålig bild men min kamera vill inte riktigt göra som jag vill. Snygg som bara den är den iaf! :) Svart "bling" pärla, snyggt snyggt! Finns att köpa på Glitter, 89.90kr


En mycket charmig och snygg halsbandsklocka!




Så himla söt och fin.. aaah! Älskar den verkligen :)
Finns att köpa på Gina Tricot, 239Kr

VAD TYCKER NI OM MINA SMÅ NYHETER?

Till er som undrar vart mina leggins är köpta så finns dom att beställa på Nelly. De finns även liknande att köpa fast i jeans-leggins på Vero Moda. Där finns svarta och vita men inget jag gillade att ha på mig. Gillade de jag beställde mycket mer.


/Linda


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur mkt kostade leggingsen?

2010-05-17 @ 21:48:43
URL: http://johannaemilie.blogspot.com
Postat av: Emma

Jätte fina saker :D

2010-05-17 @ 22:08:49
Postat av: seema

gillar ordet therdit,el hur det nu stavas. Stavas inte så,tror jag inte. El jag vet. ;p

men linda,vad betyder det egentligen då?

ballt ort. Låter riktigt nördigt och coolt ju ;) det låter linda liksom ;p

det är som när jag sejer nåt ord,som inte finns. Som jag vet inte vad nu..kommer inte på.

men brukar bli typ rättad när jag sejer d, el jaa så va det förrut..

hehe..går inte äns att likna vid ditt ju..

kanske är det dialektalt kanske,hehe.

massa blarr nu..är nog för att jag är tröttis.;p

men innan man lägger sej,blir det nog att lyssna på en kick-låt,så somnar man nog gott..efter att ha sett en sån brud som dej,så kan man inte somna annat än gott du ;) ler.

Förresten linda, videobloggar du inte längre va? Synd ju! ;p

hoppas du haft en fin dag,och en bra kväll <3

kram ///

seema

2010-05-17 @ 23:08:52
Postat av: Linda

Hej seema! Jag vet inte riktigt vad det är du menar? Therdit? Du får nog förklara lite bättre och vart du fått detta ifrån, för just nu har jag tyvärr inget svar till dig om detta.



MVH/ Linda

2010-05-18 @ 01:59:31
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: seema

tror du nämner det i bla videobloggen,och kanske här på bloggen me..ska titta efter. men d är nog det du menar,som du skrev ovan.

nehe,nu ska jag göra ngn nytta el inte.

men du får ha en superbra dag iaf!:)

kramis

2010-05-18 @ 09:29:26
Postat av: seema

http://m.youtube.com/watch?gl=SE&client=mv-google&hl=sv&v=xwtxDDUzzoM sådär nu har jag hittat videobloggen du sejer det i.

Youtube - KICK - videoblogg #2 - Borta bra men hemma bäst!

So watch it! Så får du se om du förstår vad jag menar med thirdit :)

du sejer det efter ett tag. Du sejer nåt om elena,och sen kommer thats word, å sen att det inte gör nåt.

2010-05-18 @ 11:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0