Ligger i soffan och tankarna snurrar lite väl mycket.

Vilken dag. Först får man höra något som man knappt tror på, helt otroligt. Trodde man ju inte om den personen. Efter en stund får man även veta en annan sak om en annan person som fick mig att skaka sönder och tårarna bara föll, men jag vet att detta är bra. P. är på botten och nu finns det bara en väg, uppåt! Jag hoppas allt kommer bli bättre nu. Ska höra av mig till min bror och påminna honom om att han har mitt nr :) Sen är jag väldigt glad att jag har min kusin som är som en syster till mig. Henne berättar jag allt för och hon är ett väldigt bra stöd om det behövs. Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag älskar min Johanna! Mamma med, och självklart min underbara pojkvän och alla andra som stöttar och hjälper till så det kan bli ordning!

På prat om ordning så ska jag göra mig iordning. Älskling och Ström kommer och hämtar mig om typ 1 timme eller något. Ska till Norvalla och kolla på en inlinematch. Skönt att han tar med mig ut på något så man får tänka på annat! Uppskattar jag mycket, trots att jag trampar in lite på grabb-stunden. Men jag ska jobba ikväll så de får grabba sig då :) hehe.



//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0