Klick, igen.

Jag har funderat och funderat och funderat... Det slutade med att jag inte beställde något par av "the crazy shoes". Jag ska vänta med dem till nästa månad och ta dem då. Eller iaf vänta tills jag verkligen vet vilka jag ska köpa. Kan inte stress köpa några av dem för då kommer de inte sluta bra. Måste tänka igenom ordentligt. Kanske blir att båda får åka hem till mig. Men isf inte denna månad. Får se hur det blir.

Nu har jag iaf klickat hem dessa söta



Tyckte om designen på dem och med hög platå där framme blir de inte jobbiga att gå i en längre tid heller. Perfekt för mig som vill börja använda mer såna här skor i vardagen. (har endel "fin skor" som bara står mest) Hoppas de passar nu bara ;)

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0