Jag har bestämt mig för att se en film!

Jag skippar Norvalla. Älskling kommer hem och pussar massa på mig sen istället, det behövs! Förresten, kommer ni ihåg TapOut linnet jag köpte? Så här ser ryggen ut på det:



Tycker det är snyggt och jäkligt skönt! TapOut är ju inte direkt ett fult märke :) Bebb har massa fint med TapOut. (jag får inte kalla honom bebb för han tycker de låter lite tört, jag tycker däremot att det är gölligöll. haha)

Jag funderar på att pyssla lite till filmen. Jag vet dock inte vilken film jag ska se än. Alltid samma visa. Men får gå igenom hyllorna här eller alla utbrända filmer. Det är endel kan jag lova. Krikke bränner nog ut i snitt ett par filmer om dagen. Men de är ju bra de.

Klementiner blev inhandlat igår så det ska jag smaska på nu och fundera på ifall jag ska pyssla eller ej. Vad tror ni.. ?


//Linda

Kommentarer
Postat av: simone

Även om det inte är min stil så.. snyggt! :D

2010-05-15 @ 16:54:39
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0