Jag hade ju tänkt mig detta..

En dusch, mmh va skönt! Sen mat och en film till det.. DOCK är min mage ganska hungrig nu så det får nog bli i annan ordning detta. Det blir alltså mat först och dusch och film senare. Då kommer man till den stora frågan, vad ska jag laga för mat?

Medans jag tänker så kan jag berätta lite om min dag. Den har iofs inte varit så händelserik, men höjdpunkten var när jag hälsade på pappa :) Vi satt på en balkong som finns där han är och bara njöt. Kollade lite på internet och läste tidningar. Åt lite mentos som jag köpt med till honom. Det va kul att sitta och prata lite och bara njuta av värmen :) Tack för idag pappa!  Efter det åkte jag hem till mamma och gosade med mina älskade små katter som jag saknar så inibomben ibland, de är alltid så mysiga mina små gosingar! Ja dagen fortsatte med träning med endast 4 brudar.. vart är alla tro?`Jaja, bättre nästa gång hoppas jag!! ;)

Nej, ska springa ut till köket nu och se vad jag hittar, för jag kommer inte på något direkt sådär på rak arm :P haha.


/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0