If i can't have you, i don't want no body baby!


Den har fastnat i huvudet på mig halvt som halvt
. Denna bilden är ganska gammal btw, ser att jag har ringen i läppen där. Man saknar den ju lite alltså.


Jag sitter nu i soffan och har precis ätit frukost... jag kan säga att jag är minst sagt förvånad över mig själv. Jag äter aldrig frukost :s Nåja, gott va det men nu känner jag mig äckligt mätt så usch.

Jag ska dra på mig lite kläder nu och sen dra till arbetsförmedlingen, möta upp mamma och sen sola. Och idag ska vi göra det på riktigt, inte bara i tankarna som de blivit de andra dagarna :P haha.

Hoppas ni får en toppen dag!
Här regnar det som bara den :@



/Linda


Kommentarer
Postat av: seema

fin du är idag linda :)

alltids fin. hehe..



den låten är az-bra ju.. men kommer inte ihåg vem det va som sjöng den på Jakten på Julia, gör du? det va emma va? hmms. tror det..



vad är din stil annars då linda??



min är skate stil :) idag har jag ett par härliga och goa nike, för 500 spänn på intersprort :) presentkort av mannen, en gång när jag fyllde år. så då pasade jag på att köpa dem nu i förrgår då. hehe. nhe. nu så blir det oskarshamn, och shopping :;) hej hej på dej linda. :)



have a nice day!!



kram //



seema

2010-05-21 @ 10:30:56
Postat av: Linda

Hörde den på tvn så jag fick den i huvudet :) men de stämmer de att den sjungits där. Frida sjöng den om jag inte minns fel.



Ha en bra dag.

2010-05-21 @ 10:49:52
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra med dig denna härliga fredag?



Om du fick välja en helt gratis grej ifrån Chique, vad skulle du välja då?

Skriv vad du önskar här:

http://moonzanna.se/2010/may/supertavling-med-chique.html#comment



så kan du vinna just det du önskar !

Lycka till !

Puss & Kram

Sanna

2010-05-21 @ 11:32:07
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0