2 ½ Men visas nu i tv-rutan.

Ligger och kollar på det just nu och väntar på att älsk ska komma hem med mat. Det kunde dock ta ett tag sa han då han hjälper Gustavs kusin med något tydligen. Men det gör inget, jag kan vänta. Men det ska bli gott med kebab sen iaf!

Tycker ni inte att det ser läskande ut? :O


(bild lånad/hittad från/på google)
Jag tycker det ser riktigt smarrigt ut! :) mmhmmh.. mmmmmm!!


Förresten va jag ganska klantig idag, eller klantig är kanske inte rätt ord. Jag var glömsk idag. Skulle ju åkt förbi Elgiganten igår och hämta mitt system men hann inte riktigt med det. Så det skulle jag åka förbi idag och hämta med Josse. Jag glömde dock lappen hemma som jag måste ha med så det fick inte följa med hem idag heller. Nåja, så är det. Nu ska jag ta mig en cola och fortsätta kolla på tv ett tag.

Ikväll är det en film på tvn vid namn Insomnia från 2002. Är den bra ni som sett den? Funderar på att titta på den.


//Linda


Kommentarer
Postat av: P

Det norska orginalet (http://www.imdb.com/title/tt0119375/) med Stellan Skarsgård i huvudrollen är mycket bättre men den här duger att fördriva tiden med. Men det blir aldrig så mycket thriller av den..

2010-05-13 @ 19:30:58
Postat av: Linda

Jag jobbar imorgon från öppning till 4.. kom förbi då :)

2010-05-13 @ 19:40:08
URL: http://improveme.se/lindamarie
Postat av: emma

hjälp vad gott med kebab :D i bröd eller? ;)

2010-05-13 @ 23:06:05
URL: http://emawa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0