Work, work, work.

Idag ska jag kolla vilken dag vi ska köra igång på Pro mc. Alla pappren va klara nu så det är väl typ bara att köra igång vilken dag som helst. Ska även iväg och skriva på ett papper i musikens syfte. Var något vi missat att skriva på. Nu när jag vet vad det är för papper är jag glad att vi ska skriva på dem nu. Dags för avräkning nu tycker ja.
Tänkte min pappa skulle svara på mitt sms. Ska fika hos farmor och farfar på torsdag va de ju tänkt, men jag börjar jobba på nöjes vid 5 så det hinner jag icke. Hoppas vi kan flytta på det tills imorgon. Pappa ska även hjälpa mig att ringa ett ställe så jag HOppas vi kan ringa imorgon och tjata lite.

Jaja, nu måste jag ordna lite här. Massvis att ordna nu.


//LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0