På väg hem!

Vi har har det bra, vi här bak i bussen! Tirra sjöng ngt mer men jag varken hann skriva det eller höra vad hon sjöng. Nå ja, vi sitter på bussen hem nu. Tyvärr hann jag inte bloggA från tävlingen men vi kom iaf 5a. Kunde vart bättre men vi är glada att vi slog några lag iaf! :) Alla var duktiga som vi tävlade mot! Dock måste jag få lov att säga att om vi Tävlat medD vårt vanliga distrikt hade vi suttit med ett silver nu :O Men nu är iaf jag jävligt taggad på att träna som fan. Nästa år ska vi ta dom! ;)
Vill gratta Dessan och hennes lag som tog hem 4e platsen och kom där med till RM :) GRATTIS!!! Dom är verkligen värda det, som dessan kämpat med mycket hemskt i sitt liv och gett sitt hjärta till laget!
NU BLIR DET SÅ SK DET LÅTA! JAG ÖR PEOGRAM LEDARE VETTU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0