Mot jobbet

Ska dra mig mot jobbet om 20 min ungefär.
Jag hoppas någon börjar vid 19.oo också, drygt att stå själv i 2 timmar, men det finns ju grejer att ordna med och så, så det brukar rulla på ganska snabbt ändå.

Just nu står en grå, gosig katt i mitt knä och river sönder min hand. Hon bäddar, ni vet som katter gör. Gör ju lite ont sådär direkt på huden. Men hon vill ha kärlek, min gosetös. Mjuk som min toffel är hon, och den är mjuuuk. Gosig.

Nej katt och jobb.. Jag skulle vilja sova någon timme ist. Men plikten kallar.
Hörs senare.


Jag och gose Kitty  (eller kittie som mamma vill stava ;P ..)


// Linda


Kommentarer
Postat av: mor din

Oh mina två favoriter men vart är den tredje tjejen då?

2010-03-06 @ 21:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0