Sleep tight

Lite mer jag shoppat..

       

Från vänster:
* Halsband i olika fäger, H&M 99kr
* Toffsar och hårnålar, bikbok två för 19kr (tog med dem mest för jag tyckte bilden va gullig med stjärnan :P haha)
* Två halsband gjorda av hängande kedjor, Lindex, båda för 75kr. Ska sys fast på kavaj eller tröja. Förmodligen blir det en tröja. Får se.
* Randig tröja med svarta ärmar och knappar i mitten, Gina Tricot 199kr
* Kavaj + Linne. Kavaj från JC 499kr. Linne från BikBok 2 för 149 (idag var det två för 99) Har ett med svarta ränder och ett med mörkblå ränder. Underbara!
* Klänning från BikBok 299kr. Genomskynligt tyg vid revben. Mycket läcker och bekväm klänning.
* Linne med text på framsida från Gina Tricot, 129kr
* "Pirat" byxor från Cubus, rea 49kr. Sjukt snyggt att ha på sommaren med nitar och några snygga tygskor, något härligt linne till. Vardags kläder ni vet. I love it.

Ja det var lite av vad jag köpt hem nu. Gillar det skarpt.


Nu tänkte jag att jag skulle sätta på en film igen. Funderade på lite DA men nee, får bli en film att gosa ner sig till. Hoppas ni haft en bra dag. Det har jag! Idag fick jag mina efterlängtade våfflor btw. Varit sugen på det några dagar så jag och älskling gjorde våfflor förut så kom Jonas och åt med oss innan de drog hem. Gottit va det! Men som sagt, nu blir det att gosa ner sig i sängen! Najt.

                      



// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0