Inspiration om design..

Sitter och kikar runt på internet också på bilder, modebloggar och jag vet inte allt. Jag försöker hitta inspiration till min nya design som ska fixas till bloggen inom en snar framtid. Den ändras ganska snart och sen kanske den ändras igen, men bara med bilder. Jag har fått förfrågan om att ställe upp som modell till ett projekt två kompisar ska ha och det gör jag ju så gärna. Med där kommer även älsk vara modell med mig och det är super roligt ju. Vi har tagit lite bilder tillsammans tidigare då mina kompisar (när vi gick i skolan) hade ett projekt med kort på tatueringar. Då tog vi lite bilder ihop. Det va kul eftersom man känner sig så trygg med K. Denna gången kommer det inte bli samma stil på de kort vi tog när vi gick i skolan. Vad exakt för stil och sånt det ska bli vill jag inte avslöja nu. Jag vet inte exakta heller då det kan bli lite ändringar och sånt, men jag vet ju hur själva stilen kommer vara och det kommer bli hur kul som helst! Längtar. Hur som helst så är det inte så lätt att komma på exakt vad man vill ha till designen om man inte kikar runt lite och det kommer bli lättare den dagen det görs så man kan tycka och tänka då mer. Men vi går ju mot ljusare tider så jag tror att det får bli lite ljusare tider även här i bloggen!

               
                       Jag och K med våra texter till projektet för ca 4 - 4½ årsedan...

Har ni några tips på vad man kan göra?

Jag tror jag börjar få ett hum om hur jag vill ha det iaf. Färger och sånt vet jag dock inte än vad jag ska välja. Svart och såna färger är ju alltid så bra för man tröttnar inte på det. Men vill gärna ha in ljusare färger men gärna någon mer färgklick kanske? Jag vet inte. Neutralt och stilrent är ju jäkligt snyggt. Blir inge rosa iaf som en kompis frågade :P Haha, nej inte riktigt min grej att ha en rosa blogg tror jag. Dessutom har jag ju redan testat de. Innan jag fick hjälp med designen körde jag ju igenom varenda design som gick att ha som finns på blogg.se här på bloggen tror ja :P Men roligare med en mer personlig tycker jag :) Sen kan det ju hända att någon av de designer som finns tilltalar någon mycket och det är ju inga fel med det heller. Men, jag vill iaf ha med lite personliga bilder och sånt :) Så här ska ändras och fixas!

Snart står det, Ursäkta röran, vi bygger om!



// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0