I väntans tid

Just nu börjar tröttheten smyga sig på ordentligt. Någon bjöd över mig men jag är ju inte den som ger mig så jag la ett högre bud. Oh ja! Men i väntan här då har jag kikat runt lite på internet, läst lite stora bloggar och bara glott. Dör av värmeslag snart för mina stackars fötter som är placerade i två otroligt gosiga men varma tofflor. Jag köpte ett nattlinne idag btw. Ett i spets, skit sött tycker jag! Hot hot. Köpte ävem matchande bh och trosor till då. Ska jag sätta på mig coh hoppa i säng! Inte nu, men imorgon kanske! Idag känner jag för att dra på mig en stooor t-shirt och krypa under täcket med.

Jag shoppade lite idag btw. Nödvändigheter. Nej men det blev en väska från Gina (se bild nedan) som jag tänkte ha som dataväska. Gillar att de är stora detaljer, alltså två feta nitar på varjesida. Blir perfekt som data väska det! :) Jag fick även en skjal av mamma som var kamoflerad (stavning?). Kommer va snygg till skinnjacka och några snygga byxor.


Detaljer på väskan som hörnen som är på framsidan (bild till v.) och även
nitar och ett litet fack på utsidan med dragkedja på baksidan (bild till h)

Duger ju som dataväska, eller hur? 249 spänn bara dessutom!
Var måttligt nära att köpa en annan dataväska för ett tag sen. Den kostade dock 1000 eller 1100 kr. Så detta va ju bättre, även om den andra väskan kanske va något hetare. Men denna duger absolut tycker jag, gillar de stora nitarna!

Jag vill att veckan ska gå snabbt nu för jag behöver lön. Jag har lite på min köparlista och jag vill betala räkningar osv så det är klart. Är gött när räkningarna är betalda så man vet vad mycket man har att röra sig med. Ska även sätta tillbaka pengar jag lånat av mig själv. Och även försöka sätta undan mer. Jag vill ha de spelningar som är satte nu också. Det blir super, för då kan jag sätta undan betydligt mycket mer. Och om jag är sparsam nu ska jag göra ett lite större inköp om några månader :) Vet ej när exakt men lite längrefram iaf!

Nej, kasta kallt vatten på mig! Trött som bara den nu juuu!!
Längtar tills imorgon, då ska jag köra hårt på träningen, inget slapp mer nu! Tävling om 9 dagar! Efter den ska jag åka till Krikke och tycka synd om mig och mitt tomma konto och även honom om han är lite småsjuk. Skulle ju jobbat men fått reda på nu att det är inställt. Så kan det va.


// Linda


Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s . b l o g g . s e

Snygg väska :)

2010-03-19 @ 13:56:59
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0