I got it honey!

Jag va ju iväg på den där intervjun för företaget PRO MC, en mc affär som säljer mc kläder, handskar, hjälmar och allt som hör till. De har även verkstad och garage plats för de som vill ha sin kära motorcykel inne som kanske inte har tillgång till garage. Ja det är sånt, mc mässor i Italien osv. Allt lät jättekul som han berättade om planer osv. jag åkte där ifrån ganska nöjd med intervjun men nervös. Efter ca 14.OO så ringde han och frågade hur de kändes nu i efterhand, bra tyckte jag. Det tyckte även han!!!! :) FAN VA GÖTT säger jag bara. JAAAG FICK DE! Nu ska man ordna mc kort, vill iaf :P Hehe!!                                                //Linda

Kommentarer
Postat av: P

Grattis! :)

Den där känslan när man får reda på att man fått ett jobb efter att ha gått arbetslös bra länge är snudd på oslagbar.

2010-03-18 @ 19:59:13
Postat av: Emma

ÅHHHHHHH GRATTIS GODING :D

2010-03-18 @ 21:39:19
URL: http://emawa.devote.se/
Postat av: Linda

TAAAACK EMMMMAAAA :D:D:D <3

2010-03-18 @ 22:03:54
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0