Frågan är ju..

Vad fan hände i slutet av förra inlägget? Haha, "jag är ju program ledaren vettu", för det första är det särskrivning och vettu skrev jag nog för jag uttryckte mig så till tjejerna? Jag sa det samtidigt som jag skrev i bloggen nämligen. Var inte så fokuserad på just telefonen då. Vi hade iaf en sjukt rolig hemresa och dagen har varit super :D

Kan dock säga att Krikke är en mycket saknad person nu! Tror jag ska dit imorgon eller om han kommer hit. Då ska vi gosa sönder varandra! Åh va jag saknar att va i hans famn! jajaja... it's love :) 

                     
                      Bild med rosetten, den tillfälliga. De vi beställt hann ej 
                      komma till tävlingen. De kommer säkert imorgon bara
                     för att det ska vara riktigt retsamt :P Jaja, dessa glittriga
                     silverband dög fint åt oss idag när vi gjorde oss lite gulliga.
                    Rosett i håret är en typisk Cheerleading grej, riktigt nice!

Hoppas ni haft en lika trevlig dag som jag haft idag! Nu ska jag trilla i sängen och sova några sköna timmar innan det blir upp igen och iväg till Pro mc en sväng och träffa lite viktigt folk som kan vara bra och träffa osv så jag kan lära mig saker och så inför min/mitt praktik/arbete. Ska bli såå kul när man väl lärt sig och är igång :)

Godnatt!


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0