Fördriva tid

Jag funderar på vad jag ska göra för att fördriva tid just nu. Förmodligen blir det att se på Vad blir det för mat. Tycker det är svin roligt faktiskt, men de tycker nog de flesta som sett de. Det är verkligen roande att se på när Morberg lagar mat! hehe.

Jag ska fördriva tiden eftersom jag ska vara vaken till 04.10 iaf. Har ju lagt bud på en jacka som är helt ny som jag letat efter på massa sidor och affärer, men de va ju slut vart jag än kollade. Visst kanske inge kul att ha samma jacka som halva Karlstad nu, men den är så snygg så det kvittar. Den som inspererat mig med den är Ellen, utan hennes vetskap då. Det tackar vi för iaf och hoppas vi har dem samtidigt så jag får skämmas lite. Är jäkligt fult att komma med samma kläder som märker ut sig lite. Två lika skinnjackor är en sak, men två av denna är inte samma sak! Haha så ska jag träffa henne så blir det planering av jackor. Jag gillar den iaf väldigt mycket så nu väntar jag bara på att tiden ska ta slut. Nej får roa mig här med att se lite Morberg och annat, samtidigt som jag ska trycka på F5 ett antal ggr de två och en halv närmsta timmarna :P

Wish me luck!


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0