Färgning

Sitter just nu med färg i håret! Känns bra att jag äntligen drog tummen ur röven och la i färgen för min utväxt va nog bland de värsta skulle jag tro. Det är då fan inte läckert med utväxt på svartfärgat hår :P Det vet vi som har det. Ska ju på intervju imorgon med, så det va som en spark i röven. Kan ju inte komma dit med en utväxt som heter duga :P Hoppas intervjuen kommer gå bra imorgon, är ett ställe jag tror kan va väldigt roligt att jobba på! Men men får se, jag är ju inte den enda som ska på intervju så jag hoppas jag lyckas lägga glimten i ögat, hehe. Ska vara mig själv rakt av, alla passar ju inte på alla jobb men jag hoppas de tycker att jag ska passa till detta det handlar om nu. Vi får väl se! 

När färgen åkt ur ska jag se på 'Vad blir det för mat?' med Per Morberg. Kollade på några avsnitt med älskling i måndags och han är ju bara för skön Morberg. Så säsong tre blev att tanka hem. Ska skölja ur färgen snart och hoppa i mjukisar. Ska försöka somna tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon bitti! Spännande ;)


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0