Catch me when i fall

Ja för nu stressar jag så mycket så det dröjer nog inte förens jag snubblar på mig själv :P
Jag ska dra ner till stan om ca 1 timme och har lite saker kvar att göra. Jag ska ju fixa modemen som jag skrev igår, sen ska jag ävenm in till ett ställe och lämna CV. Personal chefen ville att jag skulle ta mig lite tid så vi kunde prata också inte bara lämna CV och det tar väl jag som ett plus? Det ska bli kul iaf att få ha en liten mini intervju med honom. Hoppas på det bästa då jag verkligen är i behov av ett jobb. Men men säger inget mer förens jag fått detta jobb eller något annat så man slipper skämmas ;) haha Nej men säger inget mer om vart eller något förens jag vet mer.

Nu måste jag borsta mina gaddar jag har i käften, igen och få bort ett jäkla popcorn "skal" som fastnat mellan tänderna. Ah för mkt info kanske men skitsamma. Hörs sen.

                  

You can dress me up in diamonds
You can dress me up in dirt
You can throw me like a line-man
I like it better when it hurts

Oh, I have waited here for you..
You make me wanna lala!!!


//Linda

 


Kommentarer
Postat av: Yohanna

snygg blogg :D

2010-03-03 @ 22:09:17
URL: http://yohannasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0