Bröderna Grimm

Jag fick se nu att det är Bröderna Grimm på tvn. Har faktiskt aldrig sett den filmen så jag ska krypa ner under täcket och se den nu tänkte jag. Hört att den ska vara bra (?) har jag för mig. Återstår att se.

I veckan tänkte jag och älskling hitta på något. Vad vet vi inte riktigt, men något iaf. Har en månadsdag nu i veckan så vi hittar väl på något. Inte varje månad vi gör saker så just för datumet, men känner för att göra något bara, även om vi inte hade haft datumet nu i veckan. Men vi får väl se vad vi hittar kan hitta på.

När jag satt och glodde lite på internet förut, mest på face och sånt så bara kom det upp i huvudet vad jag ska tatuera för text, eller texter. Är två stycken jag vill göra. Inte långa så, men något jag vill göra. Hade andra texter i åtanke först men var ändå osäker. Känns bra nu när jag känner mig säker på det iaf. Nu ska jag bara hitta ett typsnitt och sen ta tag i den där Tommy så han får göra det på mig någon dag :P haha. Han ska även få fylla i det lilla tunna hjärtat jag har bakom örat. Det har typ försvunnit? Bara bågarna på hjärtat som är kvar typ. Dåligt. Inte Tommy som gjort den då, va någon annan stölle utanför Jönköping som gjorde den. Det positiva är väl att det var en på NERadio som betalade den (och den Ellen gjorde), så har ju inte förlorat några pengar på den. Men fyllas i, det ska den.


Lite av en förebild, fy fan va läckert!!

Nej stopp och belägg, nu kryper jag under täcket och ser klart på Bröderna Grimm sen blir det sova för min del.
Godnatt.



//Linda


Kommentarer
Postat av: Seema

Brukar inte tycka om tatueringar(inte när man har så många) jätte mycket, men det där va fan fint ju =) passade ju liksom på henne :)

2010-07-30 @ 12:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0