Varmt!

Idag är det en fin dag igen! Ja sommaren är fasiken här på dagtid alltså. Kvällen/natten tycker jag fortf är väldigt kylig.

Vaknade iaf imorse och upptäckte att min man var borta. Det va helt tyst i lägenheten så jag misstänkte att han gått iväg en sväng så jag bestämde mig för att sms:a och fråga vart han va (jag låg fortf kvar i sängen). Då hör jag hans mobil från vardagsrummet. Va tvungen att rusa upp och kolla så han inte va medvetslös eller något! Medvetslös skulle man kunna säga att han va eftersom han låg däckad i soffan. Stackarn hade vaknat tidigt imorse och dött av värmeslag ungefär, jag där emot sov som en gris.

Nej nu får jag göra något här. Blir nog ut i solen strax, tror jag iaf! Kan ju inte sitta inne nu :)


(Bulgarien -08)

/Linda


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

är de fint väder hos dej också?

kram

2010-06-02 @ 17:09:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Linda

Tjena!



Det är bara bra med mig. Bra med dig?

Det är jättefint väder här. Hos dig med?



Ha det så bra!

2010-06-02 @ 20:43:32
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0