Svar på fråga..

Carro, Tack för din kommentar. Mascaran jag använder just nu är Colossal volum express mascara från Maybelline. Jag är jättenöjd med den men ska ändå testa en ny snart då jag är lite nyfiken på om den nya som kommit, kommer dock inte ihåg vad den heter. Jag tycker borsten är viktigast när man letar efter mascara, och jag gillar borstar som är tjocka.

När jag använder Colossal volum express mascara, så applicerar jag den fört en gång ganska lätt på fransarna. Låter det torka lite och sedan drar jag på igen för att få mer volym :) Enligt mig blir då bästa resultatet, OCH den klumpar inte :) Inte på mig iaf. När mascaran börjar bli seg eller du tror att den börjar ta slut? Droppa en droppe vatten i förpackningen och rör om. Då kan ni leva på den mascaran lite längre, bra va!





Har ni tips på bra mascaror?
Jag är som sagt nöjd med min men vill testa någon ny!



/Linda


PS.
Du har väl inte missat nya videon + låten? Se inlägg nedan! DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0