Soffläge

Men ska snart inta min plats vid spisen för magen, den kurrar på bra nu!

Tack för era kommentarer. Roligt att läsa! Har även en mail där ni kan ställa frågor osv, [email protected]

Har ni haft en bra dag?

Min dag har sett ut så här ungefär: Vaknade 2 timmar försent än väntat så jag och min älsk åkte in på en gång vi vaknade och handlade hem mat, ett bordsspel, ett ps3 spel, och en bebis-pool till lilla J (K's kompis bebis). Fick se bild på henne förut och ja, självklart smälte jag. Hon va jättefin :) De tog även kort på K och bebis tsm, jättefina! :) Blir man sugen? JA, men inte än. Är lite fel tid för de nu va :P hehe.

Efter vår handling blev det in och hämta upp Johanna för att sen åka till stan och fika med gamla kollegor/chefer. Det va jättetrevligt verkligen och blev endel skratt med brudarna :) Saknar att ha dem på fabriken faktiskt. Efter den trevliga fikan begav jag mig mot mamma för att hämta upp en klänning jag fått av henne (lägger upp bild på den imorgon) och pussade lite på mina älsklings missar. Blev sedan hem i all hast för att hämta upp K och åka hem för att sedan dra ut och gå en kvällspromenad med Ida och Acheron. Gick en bra bit här i Vålberg och tölade om allt och ingenting. De va väldigt skönt må jag säga.

Nej, nu måste jag fixa mat, hungrig som jag är! K pratar på grilla men vi får se vad det blir.

TTYL. haj.


/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0