Saw.

Nyligen kollat på Saw som va på tvn. Sappade mellan de och Batman, ungefär. De va tänkt att jag skulle vara i sängen nu men kan inte sova. Vissa saker stör en så mycket att man tappar det där man vill ha kvar, ja typ tröttheten :P Irritation är bra på att ta bort sådant för mig. Men nog om de.

Imorgon är det äntligen dags för Göteborg, och de kunde inte varit lägligare. Eller kanske, vädret är ju piss. Hoppas det är finare väder i gbg, får googla och se vad de säger om vädret där imorgon. Ska in på Liseberg (som jag sagt i tidigare inlägg) men var även prat på stan men tror vi skippar det. Jag är inte gjord av pengar just nu så vi får väl se. Men liseberg ska bli roligt, får se om jag ska åka någon barnkarusell med Emelie. Inte mig emot, vi gillar väl samma karuseller hon och jag antar jag :D haha. Jag gillar bergbanor och sånt där men exempelvis fritt fall och sådana sätter jag mig inte i. Hatar när jag inte har kontroll och bara faller. Nej det är sådana karuseller jag skippar. 

Åh, godis, film, heminredning osv.. sådana spel-hjul ska jag spela massvis på imorgon! Hoppas jag har turen med mig. -peppar peppar, ta i trä- Jag brukar ta hem MINST en stjärnvinst när jag spelar och massa andra vinster. MEn som sagt, vi får väl se vad jag fyller vinnar hyllan med imorgon!

VILKEN KARUSELL PÅ LISEBERG GILLAR NI BÄST?




Liseberg på vintern är ju helt underbart vackert. Dit tänker jag åka innan jul. Så himla mysigt där inne. Tycker ni inte de ser mysigt ut på bilden nedan? :) Massa snö och fina ljus på träden. Älskar de!



Mysigt!! ♥


/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0