Ojoj.

Sen uppdatering här. Har varit riktigt fint väder ute idag och gissa vad jag gjorde då? Aa, jag la mig i ett solarium i 30 min ist för att ligga ute och pressa och sprang på stan med mamma. Konstigt nog hittade jag ingenting. Eller jag hittade men brydde mig inte om att köpa det då jag har liknande saker här hemma och då kändes det onödigt. Men jag har ändå lite att visa.

Köpte en ny bikini för någon vecka sen som jag tyckte va riktigt snygg och lite gullig :)



Bekväm som fan är den. Jag behöver dock fler så jag funderar på att beställa den nedan, den är lite tuff och snygg tycker jag.


Visst är den snygg? :) Jag vill även ha en med lite mer färg, som den här typ (se nedan), fast kanske inte just den, vet inte. Men någon med liten skrikig färg som är fin när man blir brun. Jag ska ju ligga i som bara den och få lite mer färg tänkte jag. Fick lite idag men de räcker ju icke. Känner mig fortfarande vit.



Ja, jag måste hitta något färgstarkt iaf! Har ni köpt några snygga nya bikinis i år eller vet ni något ställe i karlstad el. på nätet där det finns snygga bikinis? Tipsa mig gärna! :)

Fick ett mail idag också om att de gråa skorna jag beställt var slut :(
Jag blev inge glad av det inte då jag verkligen vill ha dom. Men de skulle ha kvar min beställning så vi får hoppas att leverantören får in de snart igen. De är ju så himla snygga, enligt mig. Endel har sagt att de inte tyckte de va fina alls medans några andra har sagt att de är helrätt ;) Jag håller med sistnämnda!

(Ska visa er senare vad jag fick med mig hem från resan och shoppingen igår också. Blev saker till hemet.)


/ Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Den första var jätte snygg :D

2010-06-05 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0