L'oreal Sublime Bronze.

Nyss goast med K i soffan till ett avsnitt med Svensson Svensson. Innan vi tryckte play spelade vi lite TP. För en gång skull fick jag storstryk :P Jag är inte förvånd, speciellt inte med alla lätta frågor K fick, höhö.

Nu är det hockey på tvn och K är bänkad framför tvn självklart. Jag vet inte om jag också ska vara bänkad eller om jag ska dra täcket över kroppen och kolla på en film i sovrummet ist. Skulle helst av allt vilja vara trött så jag kan sova, men icke. Sliten är ja men inte sovtrött, men får nog bli en film i sovrummet ändå. Ska ställa kl och gå upp i tid imorgon för jag har lite ärenden att göra och lite studenter att titta på när de springer ut. Hade även tänkt hinna sola imorgon efter det, måste ju få lite mer färg.

BRUKAR NI SOLA?

Förr körde jag alltid med Tan Spray, funkar ju de med. Dock inte alla som ger fin färg och man ser ofta gul ut i vissa ljus. För er som vill testa sådant rekomenderar jag att kolla upp med sådana som jobbar med det för att få bästa resultat, eller helt enkelt prova sig fram till sin egen favorit :) Trots den lite ibland bula nyansen kan jag rekomendera en som är till ett bra pris.


L'oreal Sublime Bronze     
(Pris: Allt mellan 80 - 160kr. Finns att beställa HÄR för 80kr, dock utan frakt)

Det jag kan säga som är bra men samtidigt ett litet minus kanske då är att det inte blir jättemäktigt med färg med enbart en applicering, så jag burkar alltid spraya kroppen 2-3 gånger under samma gång, om ni förtsår vad jag menar. Det positiva med att den inte tar för mycket är att man då oftast slipper för synliga "misstag" som fläckar osv. Fläckar som får för mycket färg är oftast ganska svåra att jämna till med resten av huden. Ett plus till är att denna spay är för både kropp och ansikte. Av de jag testat ger denna mest naturligt resultat, iaf på mig.

Nu ska jag kolla på lite hockey, sen blir det en film!
GODNATT PÅ ER ALLA :)

(Bjuder på en nostalgi bild)

Jag och Josefin när vi fick för oss att bli snygga och bjuda lite på oss själva. Här tror jag vi dansar eller om vi skulle göra någon snygg pose framför kameran kanske? Jag vettefan va som hände, men kul hade vi!

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0