Liseberg, stället där man blir barn igen.



Jag och smulan åker karusell :)



Två turister som var lyckliga över dotterns vinst. Fint då vettni!



fr. h. Moster, kusin, kusinbarn i magen och kusinbarn Emelie :)



Världens bästa mormor brevid "fbk" blommorna som hon tyckte va så fina :)



Moooooooooore!!!!
  Har lite vinster i påsen och lite i mammas påse men kunde inte hålla upp allt. Annars va det ett mål.


Ja, vi hade riktigt kul igår faktiskt. Vann massvis med saker och skrattade galet. Enda vi inte gjorde (något som jag alltid äter där) var att köpa mjukglass med daimkulor på. Finns lite varstans jag vet, men bara grejen att jag ALLTID köper en när jag är där. MEN kan nog trösta mig med allt godis jag fick med hem. Tror ni inte?

En annan sak som fattades igår var moster Lena, Johanna älsk kusin, Ida goding och hennes kille (ja även min stannade hemma :( men han ska med nästa gång :) hehe). Men innan Johannas och Andreas bebis kommer ska vi göra en roadtrip förhoppningsvis :) Det blir iaf mys för mig och johanna med film och mat i veckan! ♥

Jag köpte även kläder igår, ett linne och en klänning. Älskling fick ett jättefint skärp av mamma. Mina kläder jag köpte lägger jag upp bilder på senare, köpte även en ORANGE klänning här i KD i fredags. Den lägger jag också upp senare. Dock har jag inte provat den ännu men den såg ut att vara snygg med skinnjackan över iaf ;)

Nej nu ska jag göra mig iordning. Stan med Ida blir.
Puss så länge.


/Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Herre gud, har ni mutat dom och köpt de där ;) haha! Fan vilken tur vissa människor har :D jag vinner aldrig något

2010-06-20 @ 12:51:01
URL: http://emja.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0