Jordgubbar och finbesök.

Har för en stundsedan sagt hejdå till Johanna som varit här och hälsat på, käkat lite jordgubbar och grädde samt spelat två partier TP. FÖRST vann jag, SEN johanna, viktigt! Haha. Har skrattat lite åt våra roliga svar. Ja exempelvis så var en fråga till Johanna: vem personens namn var nu som tidigare kallats läderlappen. Johanna svarade pungskydd (hahaha jag dör!), svaret var självklart Batman. Jag exempelvis skulle gissa på något land och sa en världsdel ist, haha ja det är då inte lätt! Men kul, det hade vi.

Nu ska jag se på lite tv och förmodligen laga mat åt min kära man. Senare blir det nog in till stan och kolla på ett utkast av videon. Ska bli kul!


/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0