Inhandlat.

Ja nu ska jag visa nästan allt som jag köpte i torsdags. Fick nästan allt av Mami, så tack! ♥ Det är en sak jag ej satt upp ännu och det är för att hyllorna den ska stå på ej är uppsatta. Ska göra om lite i vardagsrummet. K ska få sätta upp en till planch och då ska jag få sätta upp två hyllor, och ja som sagt.. Där ska mina ord stå!

Detta är iaf på plats nu.



Shopping block till kylskåpet med en penna med magnet på. Alltid bra att ha.



En klypa till räkningar. Den va rätt tuff tycker jag så den fick bli med hem. Dock hänger det inga räkningar där än utan ett diplom jag tog med hem från jobbet igår som suttit på väggen där sen 2008. Vi i garderoben hade vår egna lilla gala innan vi drog till kroggalan det året. Jag var en av dem som fick ett pris. Här är en bild från den dagen :)


(Fick t-shirts med texten Gala Vinnare på, hehe)

Men tillbaka till köpen!



Nu behöver ju ingen bli förvirrad över vart de ska gå när de behöver göra sina behov. Inte för att det var svårt att förstå innan, men man kan aldrig vara för tydlig!



En skylt så K vet vart jag är om dagarna om jag skulle försvinna in mot stan med tankarna "hmm, vad ska jag göra idag troo..."



Yeah, I got us some love. Kärlek. Mycket fint att bara ställa på en tom plats eller hänga där man känner för att ha ett enkelt men bra ord. Jag har än så länge valt att ställa det på byrån i sovrummet då jag tycker det är snyggt med något enkelt på ett tomt ställe.

Det sista som jag ej har på bild än är också ord, vita. Det står Carpe Diem. Jag tänkte först ta dem på svenska, alltså Fånga Dagen, men ångrade mig eftersom jag valde att ha Kärlek på svenska. Och det är väldigt fint med Latin tycker jag.


Nu ska jag se på en film! Blev mys till
Big Bang Theory förut.


/Linda


Ps. Tack Seema för den fina kommentaren. Ds.


Kommentarer
Postat av: Sandra

En sån där till räkningar skulle jag behöva. De ligger överallt och jag har noll koll :P



Tack förresten för kommentaren! Jag är jättenöjd med bikiniköpet! Men självklart ska det ju vara dåligt väder hela veckan. Men men.. De vänder väl :)

2010-06-07 @ 17:14:31
URL: http://www.sandraasp.com
Postat av: seema

hehe, äsch.. det var väl inget ;) haha.



tack för du nämde mig i din blogg, och vad roligt att du blev glad, för det jag skrev :) glädjer mej!



hoppas allt é bra :)



/seema

2010-06-07 @ 22:08:15
Postat av: Linda

Sandra:



Den till räkningar är ju hur bra som helst ;) hehe :)

2010-06-08 @ 14:55:06
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0