Helloj.

Sitter och väntar på pappa nu så jag kan dra in till stan för möte om nya musikvideon. Ska planera allt med scener och kläder som behövs! Det ska bli kul att spela in video till nya låten. Kul att se hur resultet blir!

Idag har jag haft mamma här så vi har bytt mattan på balkongen som mina kära svärföräldrar köpt till mig och K. Så nu är det mjukt och fint på balkongen igen. Hade en sliten matta innan som låg här när vi tog lägenheten och gud vet vad länge den varit där så skönt med en ny. Sedan va jag och mamma och handlade lite och åkte sedan hem för att laga mat. Bilen mådde inge bra utan termometern gick upp massa så vi var rädda att bilen skulle börja koka för oss när ja skulle dra igen så pappa har fixat med bilen så väntar bara på att han ska komma nu.

Ikväll när jag kommer hem ska jag mysa ner mig framför tvn med jordgubbar och vispad grädde, huur gott? :)


Bilden är lånad från --> klicka här

/Linda


Kommentarer
Postat av: Emma

Ooh vad är det för låt? :D Är du ensam nu?

2010-06-14 @ 21:01:48
URL: http://emja.bloggplatsen.se/
Postat av: chris

Låten är asbra och den kommer att bli en hit hoppas jag för nu är det som det ska va : )

2010-06-15 @ 21:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0