Godmorgon.

Min klocka ringde för en timme sen, snosa blev efter det tills babe sa till mig att vi skulle gå upp nu. Rolig han är ibalnd med sina prat om att inte sova bort dagen ;) Nåja, sötnosen fick upp mig iaf och det är ju bra eftersom det är en jättefin dag idag igen. Möjligen att det blåser aningens mer idag men vet inte. Hur som helst så är det jättefint väder så jag ska ut och sätta mig på balkongen strax och njuta.

Ikväll ska jag jobba, då är det smygpremiär för balibar! Kommer bli massa jippon. Innan jag drar mig till jobbet ska jag nog dra mig ut mot Sandgrund och umgås med lite släkt. Mammi, lite kusiner, mostrar osv ska dit och picknicka så jag tror jag ska haka på dem. Hur mysigt som helst!

Nej, nu blir det ut på balkongen och må av denna fina dag!


Bra kort va? haha, Bullen -08. Aj aaaj, va jag brände mig då.


/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0