Spelning i Strängnäs

Va ju i Strängnäs igår (fredag) och hade spelning. Det gick bra och va kul. Mamma var med och va lite chaffis och fotograf åt oss, söt som hon är! :) Jag skulle ha hjälpt till att köra på vägen hem men blev inte så. Skulle ju bara käka.. hmm jaa, det blev en lång måltid, hela 15-17 mil (eller hur långt vi hade kvar då).

Här är lite bilder från kvällen:


Armin är med och dansar på scenen.


Något var kul.


Kick gillar mami <3


kick och seanne bannannnee.. inte riktigt, haha!

Nu ska jag fortsätta se på Blood in Blood out som är på tvn. Har varit massvis med bra filmer idag ju. Skulle åkt till babe tänkte jag men han va så trött så jag åker till honom imorgon och myser :) 3 månadersen på måndag sen vi satte på oss ringarna, värt att mysa lite extra för tycker vi :) Blir väl ton med candy, skratt och film, underbart :D hehe


Hörs imorgon.
// Linda


Kommentarer
Postat av: mammi

Tack för en skitkul kväll det var roligta att få hänga med på spelning gör det gärna igen:)

2010-01-31 @ 12:42:21
Postat av: karln längst fram i "publikhavet"

riktigt bra spelning! det finns ingen annanstans man kan se fler bilder från kvällen?

2010-01-31 @ 19:06:14
Postat av: Madeleine

Åh, vilken snygging du är baby! ;D

2010-02-01 @ 15:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0