Sjuk-shopping

Idag har jag orkat tagit mig ut lite och shoppat. Lite plåster på såren, även fast jag kämpade mig genom några affärer. Efter en stund kände jag att nej, detta går inte, måste hem i sängen. Så nu är jag hemma igen och hej vad skönt det är. Stackars mig egentligen, eller hur johanna? Tänk va sjuk din kusin är nu ;) hehe.

Nej men mår faktiskt ganska kasst. En rejäl förkylning har dragit över mig, smått feber som bara känns att bli värre och värre. Sugit att vara sjuk vill jag lova :( Detta blev lite plåster på såren iaf:



Armband som jag fann kärlek till ;)
Hur fina och söta som helst!




En mysig och go t-shirt från H&M, med lite poff axlar/armar.
Jättefin på!



En jättemysig tröja, den är kärlek en mysig dag.
Skönt att bara dra på sig!
Jag tog även med ett par "skinn/lack" brallor,
som vi alla (jag) tycker så mycket om!



På IKEA fick jag med mig det här!!

Två st av hyllorna Benno till mina dvd filmer, äntligen!
Hoppas verkligen att de räcker, annars får de ligga kvar lite dvd:er i lådan.
Men som det är just nu kan de inte bli sämre, filmer överallt!



Nej nu ska jag rulla in mig i en filt och sätta ihop mina Benno's.
NUUU är det dags att bli frisk då! Orkar inte va sjuk :(



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0