Say shoooooes!

Idag gjorde jag ett kap när jag hittade tre par riktigt sköna skor! Ska visa de skor jag köpa för några veckorsedan med! Here it come's...

PUMPS!!



UGGS!!



TYGSKOR!!



ETNIES!!




Par nr 1:
Pumpsen är hur sköna som helst med det mjuka "skinn" skon är i. Hur sköna som helst att gå i och riktigt snygga, speciellt på oss med tatueringar på fötterna så de kommer fram ;D

Par nr 2: Uggs! Ja jag har ett par redan men det ser ut som någon kört över dem ett antal gånger ungefär. Så de är riktigt stygga nu, så ut med de gamla och in med de nya. Dessa är lägre än de förra jag hade, vilket jag tycker är skönt nu när jag haft högre. Det är inte världens snyggaste skor men de är varma och väldigt sköna, lätta att dra på när som helst!


Par nr 3:
Tygskor! Jättesköna och lätta. Väldigt goa att bara dra på sig en sommardag. Tycker dessutom det är ganska gulligt och fint med sådana skor till både jeans, kjol och kortbyxor. Japp, billiga är dom också och det är ju ett plus.

Par nr 4: Mina Etnies är jäkligt sköna, sjön stil på dem även fast jag inte är bruden som går i skateskor. Men jag gillar dom starkt och är mer än nöjd att jag fick dom med 70% rabatt ;) 700 sparade man på de, inte illa! Kommer användas flitigt nu i vår och till sommarn! Det var alltså detta paret jag köpte för några veckorsen'!


//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0