MySassyGirl

HEj igeeeen..
Nu har jag sittlagt mig till rätta, satt på filmen MySassyGirl. Skulle sett den för ett tag sen men blev inte så. Får se om den är något bra, annars blir det Harry Potter, eller en film med bäste Johnny Depp, men än så länge verkar filmen vara något jag vill se ;)

Imorgon ska jag visa vilka vår/sommarskor jag köpte på rean igår. De kostade 995 men jag gav 298kr, huuuur bra som helst :) Det var märket Etnies, som jag tror jag skirvit i tidigare inlägg. Min babe har typ 3 par etnies skor. Är väl mer skate märke men jag gillade skorna mycket :) men ni får se dem imorgon, orkar inte ta kort nu. Kan visa 3-t-shirten jag köpte på gina nu. (nej kunde jag inte för jag hittade ingen bild på den :P) Den är verkligen svingo att ha på sig. Plagg att dra på sig bara och ha i vardagen :) Jag köpte en vit men finns lite randiga och svarta och så. Tänkte först köpa en svart men tänkte att jag har ju mycket mörka byxor och då blire snyggare med något ljusare. Funderar på att köpa en randig också. Men får se. Har ju ganska många liknande sådana tröjor nu så det kanske får räcka nu :p Men de är så jäkla goa att ha på sig.

Imorgon ska jag med mamma ner på stan och kika på skor till henne. Hon tyckte mina va fina och ville kika på lite skor hon med. Så det blir väl lite affärer osv imorgon också. Får se, man kanske kommer hem med något nytt då också. Fast jag borde lägga lite band på mig :P Men någon liten present till sig själv har ju aldrig skadat ;P Hehe.


Im living my dream with a smile on my face.. <3
Mumsigare godbit går inte att få tag på, älskar dig oerhört mycket!



// Linda


Update: Vet inte riktigt om My sassy girl är något att hänga i granen faktiskt. Inet sett klart den ännu men den är inge klistrande, tyvärr. Hört bra och trott bra om denna film, men men än är den inte sliut, 


Kommentarer
Postat av: P

Tror jag tipsade dig om att se orginalet (http://www.imdb.com/title/tt0293715/) istället förra gången du skrev om den men gör det igen i fall du missade det. Den är mycket bättre än den usla Hollywood-versionen..

2010-01-07 @ 18:14:50
Postat av: Linda

jaa, jag får kolla det då. Enda som var bra i denna filmen var slutet tyckte jag. Slutet blev en riktigt bra film tycker jag. Början va skit.

2010-01-07 @ 18:47:08
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Yasmine (Danne)

Hej! Jag Linda =-) hur gör man för att få en blogg egentligen? Och kostar det pengar?

2010-01-13 @ 19:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0