Musikvideoinspelning dag 2

Nu är dag 2 över sen ca 2 timmar tillbaka och detta var även den sista dagen. Riktigt skönt att det är klart med filmning nu även fast vi har haft riktigt kul med irritationer och skrattanfall. Sånt som hör till! Vi hoppas på att videon kan släppas till helgen redan. Den ska vara klar på fredag iaf! Jag väntar verkligen med spänning vill jag lova :D Ska bli kul o se hur allt blir, haha, men jag/vi tror att det kan bli rätt coolt ändå! Men men märks, den som lever får se.



Nu sitter jag och glor på Scrubs, mycket bra serie!
Måste sluta skirva just nu, är så inne i avsnittet :P

// Linda

Kommentarer
Postat av: ida

det ser jag fram emot !! =) PUSSS hjärtat <3

2010-01-26 @ 23:10:46
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0