Grrrr

Min mage!
Inte riktigt grrr, men kurrar gör magen, ska göra något enkelt tänkte jag.
Kom en för en stund sen från Linda och Josefin, suttit där ikväll. Vi har pimplat kaffe/te, snackat om allt mellan himmel och jord, gjort mig chockad ang gammalt + nykomling av små. Haha det va fan sjukt de, tänk va förvånad man kan bli ibland. Ja hur som helst så va det väldigt trevligt att sitta hos dem och snacka av oss om allt, det va allt för längesen flickor!

Nu kurrar min mage något så otroligt och speciellt efter att ha sett på Kniven mot strupen. Så jag tänkte jag skulle ställa mig i köket och leka mästerkock och laga till något enkelt men gott. Hörs sen.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0