Dokumentär

Hej igen! Än är jag vaken och tittar nu på en dokumentär på 4:an. Dokumentär 13 barn i familjen! Wooooooow.. Lite väl många barn kanske? Nog att man vill ha barn längrefram men må någon stoppa mig om de kommer ut fler än 3 :P Det är maxbudet känner jag. 2 räcker också :P Familjen med 13 barn, deras mamma (pappa vet jag inte) är från tyskland och där bor två av hennes barn som inte ville flytta med till sverige, så det är "bara" 11 barn i hemmet. BARA??!! Haha
De har en lista på vad alla barnen ska göra och så för att de ska vara sysselsatta även med hjälp i hemmet. En sådan lista ska jag skriva till mig själv för morgondagens sysslor. Förutom stan och allt va det är ska jag nog rensa ur min garderob. Har lite att sälja, ex skor, jacka osv osv. Ut ska det iaf, för det tar bara plats som kan fyllas med annat ist :)

Nu ska jag gosa med min bebis Zazzie lägga oss en stund på spikmattan och hoppas på att man blir lite tröttare. Spikmatta är gottit att ligga på de, avslappnande.



// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0