Arma-goddam-motherfucking-geddon

First you try to fuck it then you try eat it.
Nu sitter jag i min säng med deeeen träningsvärken och funderar på hur Iza och Tirra ska få rörelse i mig idag :P haha. Kan säga att det tar på krafterna att spela in en video med 14 cm klackar och böja benen och allt vad det är. Men har varit jäkligt roligt. Det går rykten om att vår nya video ska va en dirty video? Hmm kan inte folk förstå att när statister agerar så är det ett spel, ett skådespeleri. Vilken människa är så funtad att de tror att det är äkta agerande från folkssidor. Det är ju samma om en skådis kysser någon eller så, inte fasiken kan man påstå att det skulle vara äkta. Ja det kanske är lite kräl och kråm på våra statister på varandra (nu ska jag inte avslöja mer) men so what? DET ÄR SKÅDESPELERI gott folk! jaja struntsamma.


Från en spelning i Kinna för längesen.

Ska snart springa och tvätta mitt hår som sedan ska få en behandling med hårinpackning, då blir nog håret glad igen. Tror håret är lite ledsen då de har haft mycket spray, hårlim (???), glansspray, gelé? aah jag vet inte allt som va i de. Och HEJ vad det var topperat, jag är inte håröm men när de skulle borsta ur lite.. fy fan va ont! Det där jäkla "hårlimmets" fel, heh.

Nu ska jag sätta på en kopp kaffe tror jag och ta en cigg.
Ikväll efter träningen blir det hockey, då ska jag träffa min älskling :D
Åh va jag längtar! En blöt köss ska han ge mig med ;D hehe, kan ju inte bli bättre :)
Love u!! :)


// Linda


Kommentarer
Postat av: Oscar

Snygg bild! :)

2010-01-27 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0