21.

Ja här vill inte ögonen igen inte, sliten är man men sova går ikke de. Jag skulle dock behöva de för jag tänkte komma upp i bra tid imorgon och åka in till stan och prova lite jackor och samtidigt sätta in lite pengar så jag kan skicka iväg lite räkningar, ska lägga lite på brevlådan osv. Jaja får ställa klockan och dra mig upp.

Jag sitter och kollar lite på nätet och de drar i fingrarna på mig lite när man tittar på något tjusigt, men nu får det vara bra ett tag. Tittar även på lite smycken på tradera. Vill ha en ny tjock silverring då min har spruckit.. hmm. Ska kolla om Tiffany & co. har någon bra. Gillar deras smycken. När jag är inne och pratar på smycken så kan jag nog sätta i mina 10 tunnel om några dagar bara örat har vant sig vid töjningen. Drog i 10:an igår i örat och har 8 i andra så nu är det inte långt kvar. Men ska dra lite i 8an innan jag kör i tian, lär dra upp det till 9 innan iaf och det är lätt ordnat de ju. Har även börjat töja krikkes andra öra, eller ja han, men har gett han lite saker han kan töja med eftersom jag slängde hans töjstav för länge länge sen, vilket var behövligt :P Men men så är de.

Nu ska jag se klart filmen jag kikar på, på 4:an.. ganska rolig, sen blir det ett nytt försök till att sova! Great!!


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0