Toooo nörd för att vara störd.

Nu äntligen är den min!
Idag har jag inhandlat en ny vit iphone. Som jag har längtat efter denna mobil. Har ju beställt ett skal till den och ska beställa fler, har hittat massa fina jag vill köpa :) Vissa dyrare än andra dock. De jättedyra blir det inge med. Finns ju liknande lika fina till mycket billigare pris. Känner att ett mobilskal för 1000kr och ibalnd mer är lite väl det kanske. Visst är mobildesigner som gjort dem men ändå. Jaja, får se vilka skal jag klickar hem fram över :) När jag köpte mobilen idag blev det en vit som sagt. Trots att jag sa ha skal på så tycker jag om den vita mer, den svarta är också fin men alla har ju svart så det fick bli en vit :) Nu är den iaf min, och det är ju det som är det viktiga.





Så är någon intresserad av att köpa en Sony Ericsson w595 så den nu till salu. Färgen är Vit med röda kanter (se bild nedan). Den är ca 1 år gammal och är i mycket fint skick. Minneskort på 2gb ingår. 3,2 megapixel kamera. Den skall lämnas in och få ny knappsats och även kikas igenom om något mer behövs göras så den ska bli som ny igen. Är inga nuvarande fel på mobilen men den får skickas iväg i "förebyggande syfte". Är du intresserad som sagt, hör av dig så pratar vi pris m.m tillsammans. (Kan maila bilder på mobilen vid önskan) OBS! Låst till tre.







// Linda

Kommentarer
Postat av: Maria G.

kolla www.mirabling.se ... massor av iphone skal...

från typ 100 spänn uppåt..

mmm just jag har sminkat o fixat hår på aaaaaallla de bilderna:)



2010-02-24 @ 23:27:48
URL: http://muym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0