Tv-spel

Strax dras det igång med tv-spel!
Jag fick något spel om att vilja spela tv-spel så har varit hos älsk och snott hans ps3, mohaha. Så blir tv-spels natt hos mig med min kära vän Johanna. Hon va väldigt trött nyss men nu har jag petat i henne chips och cola, eller hon petar i sig själv just nu och verkar mycket piggare. Hon grejar med sin dator som bebb hjälp att fixa, som vi sedan kom på att hon kunnat göra själv men det visste vi ju inte då. Hur som helst så va det väldigt snällt av bebb att hjälpa till och jag passade på att sno spelet samtisigt. Nej där ljög jag, krikke la ihop det när datorn va klar :P Så tack för det också då ;) <3

Jag har iaf kopplat i spelet i tvn (kan vara en fördel tänker ni, och jag med faktiskt) och allt så nu drar det nog igång här, Yeey ;) haha.


// Linda
Fy fan vad han gör mig lycklig min K!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0