Trötta ögon

Jag är sliten som bara den, fryser som fasan gör jag med. Va med Caroline o co. igår. Det va trevligt men jäkligt skönt när man kom hem till sin säng så man fick lägga sig.

Vaknade iaf upp och kände sandpapper i käften, svepte i mig massa cola, nee de funka inte, sprang till köket och tog vatten, mumma! Kallt och gottit. Min tunga gör väldigt ont dock. Känns nästan som man är nypiercad. Tror det blev lite mycket sött, vet att jag fått sådär en gång tidigare. Men nu känns de lite bättre iaf.
Ska iväg och träna om ca 40 min. Känner mig såååå taggad, nej det gör jag faktiskt inte, men det är för att jag fryser så förbannat. Uschamejja. Men ska väl börja dra mig till träningen om ett tag.  hörs ikväll.

(borta)


// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0