Ps. I Love you

Kikar på den filmen just nu. Det jag sett (och jag har sett 50 min) är svinbra. Jag har redan hunnit fälla lite tårar vid tre tillfällen, skrattat vid ett antal tillfällen och bara tänkt att jag är så himla glad att ha Kristoffer vid min sida. Filmen är verkligen sevärd (iaf av de jag sett). Hoppas nu på ett bra slut :)

Efter filmen blir det sängen och sova. Ska ställa klockan och försöka komma upp i bra tid trots att klockan är ganska mycket nu. Har ju inte kunnat somna tidigare, även fast jag gav ett riktigt bra försök där en gång.. Men nee, heh. Nej trött är jag nu men först se klart filmen, sen sova!




Godnatt!



// Linda
Ps. I love you, Kristoffer Johansson <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0