Moviestar

Funderar på att göra upp en övertalningsplan på min käre bebb om att gå på bio. Han lär väl inte vilja följa med och se Alice i underlandet, men jag måste iaf se den. Kära Johnny Depp är ju med, får inte missas!! Jag väntar fortf på Pirates of the Caribbean 4. Kommer inte ihåg när den skulle komma (om den nu skulle de, men de har jag för mig att den skulle), men de dröjer väl ett bra tag till.

Jag och mamma kollade på
Borta bäst, hemma värst förut. Rolig film faktikst, den är värd att se! Nu ska jag krypa under täcket och kika på The Proposal tror jag, eller om jag ska se Sex And the City ikväll igen. Den är så jääkla bra. Har ju proposal tills på lördag.. Hmm. Ah jag får fundera på det i några minuter till. Nu måste jag kila till köket och hämta ett stort glas vatten innan jag törstar ihjäl.


Nykära för ca 4,5 årsedan ;) hähä. Älskar honom över allt!!

Godnatt då.


// Linda


Kommentarer
Postat av: Mammsen

jag hänger med annars om inte bebb vill: )

2010-02-12 @ 21:13:19
Postat av: malin

Pirates of the Caribbean 4 har Prel. premiär: År 2012. Så man får vänta ett bra tag till :/

2010-02-14 @ 17:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0