Måttligt trött

Trött för att man inte lyckas somna!!!
Uuuuh va töligt det är, speciellt när de inte finns något roligt att göra. Vet inte hur ofta jag sitter uppe sent för att jag inte kan sova. Ligger och vrider mig och ibland är de för varmt och ibland för kallt, ja det är inge kul inte. Ibland när jag somnar så vaknar jag efter en stund, okej mycket av det beror på mina otroligt gulliga katter som bara mååååste gå i ansiktet på mig eller riva mig för att någon av dem ramlar av armen de ligger på. Ja jag älskar dom men ibland är dom inte roliga, speciellt INTE då.

Men men så är de.
Ska göra ett nytt försök strax.


// Linda

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kunde ju ringt dig vid den här tiden då! :( Jag vaknade av att jag hade jätte ont i magen :(

2010-02-23 @ 10:01:47
URL: http://emawa.devote.se/
Postat av: Linda

du kan alltid ringa mig gumman, oavsett tid, eller om jag sover.

2010-02-23 @ 16:02:00
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0