Ett nördigt inlägg

Nu jäklar ska vi spela hockey på Ps3.
Ska se vem som dänger skiten ur vem, antar att spelet kommer ta mig och Johanna hårt. Men icke är vi dom som ger oss. Vi kör hårt! Nu blir det ut och ta en cigg och tagga våra nörd-hjärnor "of doom" ( haha ). Ska kanske även få lite halvt panik på alla broar i Sonic spelet efter hockeyn. Får se vad mycket jag kommer be johanna hjälpa mig innan dosan flyger ut genom fönstret. Blir tokig på ett ställe i Sonic spelet. Lite synd för nörd som jag är tycker jag ju att det är roligt med lite sonic i vardagen :P haha, spelet det en gång tidigare bara.. förövrigt.

Jaja, cigg sen hockey (för 3ggn)
HAJ!


(Ledsen, kunde inte få tag i någon mer nördbild på oss. Detta duger)
Linda Rangtard och Johanna Stamtard presenterar: The nörds.

// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0