Brutet löfte

Det låter att lite väl de :S
Jag hade ju lovat att lägga upp massa bilder idag på det jag shoppat osv. Nu blev det inte så dock som ni säkert märkt :P Jag har totalt glömt bort de och nu orkar jag inte ta kort på allt. Har inhandlat en kavaj och en tunn vår/sommarjacka idag. Bra ha saker. Ska ju ut och äta med pappa snart för att jag fyllt år så då ska kavajen på. Den va faktiskt riktigt söt. Inte så dyr heller, 299kr på H&M, sommarjackan är också från H&M och den kostade bara 249kr :) Köpte även filmen: I Love you, man! Har du inte sett den filmen så är det schoppschopp iväg och köp/hyr den. Ni som köper den kommer verkligen inte bli besvikna, man skrattar verkligen till den!

Aaah jäklar va det hugger i hjärtat, muskel blablablaa (va det nu heter). Sticker till sådär ibland. Inte allt för bekvämt såhär en tisdagsnatt må jag säga.

Nej om man skulle ta och sluta skriva massa drabbel och ta en cigg ist.
Hörs sen (mest troligt, för nya videon ska nog släppas när som helst)
eller imorgon, tror det blir sängen sen.

// Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0