Våra bästa år!

Funderar på vad jag ska peta i mig för frukost.. hmm! Älskling tog min bil till stan idag, antar att hans är tom på bensin just nu :P hehe. Tur att mammi tankat sin då ;) hehe. Jag har då även turen att ha en snäll mamma som kommer och hämtar mig sen. Jag måste ju till jossan och hämta film och så ska jag även testa en sak hos henne om jag får ;) Vi får väl se, berättar mer om det ikväll isf!

Nu ska jag se klart på våra bästa år, äta någon smörgås och sedan ta en snabbdusch för att sen göra mig klar för att åka in mot stan. 17.30 idag är det jag som ska jobba, duktigt av mig va? ;)

På fredag förresten har jag tagit ledigt och ska då gå på julshowen med älskling, mysigt :) Björn a.k.a Pölsa sa åt oss att vi måste gå och se den. Krikke tyckte nog de va kul när de va han som sa till oss, hehe! Nåja, får se när jag kommer till jobbet om Björn fixat fram videon han lovade mig ha framme tills idag!

Men nu ska jag försöka få dagen i rullning.
TTYL.


Hahaha, måste skratta lite varje gång jag ser denna bilden :)
Jag och Jossan, ett skolarbete 05/06(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0