Tårarna tar inte slut..

Det kommer i omgångar.. floder! Pratat länge med mamma om minnen med Micke och sommaren 06 då jag umgicks som mest med honom och många fler. Minnen som när vi va hos honom och hade fest och vi skulle bada pool, och vi skrattade så för man fick lägga sig helt på rygg för att kunna doppa hela kroppen. Skrattade hur vi såg ut när vi badade i t-shirts och shorts. Festade nätterna långa och skrattade åt allt mellan himmel och jord. När jag lyssnade och ställde upp när han hade de lite jobbigt med en tjej. Han hjälpte mig med att lyssna och trösta när jag hade det svårt. Han va snäll och körde mig när jag varit hos Krikke och inte tog mig hem. Jag va chaffis åt han och några till när de skulle festa. Kommer aldrig glömma när han berättade att han hade krockat utanför Nobelskolan, vad vi skrattade åt de :') Det va ju ingen allvarlig krock. Finns så otroligt mycket bra och roliga minnen med honom! Det finns det för oss alla som kände honom. Alla vet att han va en genomsnäll människa!

Jag kommer sakna att se dig lille dingo. Även om vi inte umgicks nu som vi gjorde förr, så va du iaf då en av mina bästa killkompisar och det vet du. Det sa jag till dig!

Jag och Krikke älskar dig och vi kommer sakna dig väldigt mycket!! ♥


Jag och Micke, midsommar 06


Micke och älskling, 09 ♥


Jag och Mickis 06.


Kommentarer
Postat av: sara

En utav de bästa som vandrat på våran jord..

2010-12-29 @ 09:00:42
Postat av: Emma

<3

2010-12-29 @ 10:17:09
URL: http://emmis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0